loveboy

denna killen är speciell för mig. han gör mig glad och han tröstar mig alltid när jag är ledsen. han betyder mycket för mig, och trots att vi tjafsar och bråkar en del så vill jag inte leva mitt liv utan honom. jag är så rädd om honom för när man inte vet ordet av så kan han vara borta bara sådär, han kan tycka att jag är jobbig och klänging men jag är den typen som är rädd för att förlora en person så jag visar min kärlek överdrivet mycket så jag förstår att det kan bli för mycket ibland. men denna killen vill jag verkligen inte leva mitt liv utan, jag hoppas att jag aldrig behöver göra det heller. det kanske är tidigt att säga och vi är fortfarande väldigt unga men jag hoppas verkligen att han är samma kille i framtiden som han är nu, min kille. jag älskar honom något enormt, finner inte ord för det. och jag hoppas att han alltid kommer älska mig, för jag behöver honom i mitt liv.

Fredrik, jag vill inte ha någon annan än dig. ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0