YEEES!

godmorgon allihopa!
tisdag morgon och trött som satan, försov mig nästan. imorse när jag gick ner till köket för att äta frukost så sa mamma att det hade kommit ett paket som tydligen var riktat mot mig... jag fattade ingenting och jag alltså ingen aning om vad det kunde vara, men så sa mamma att det var min nya laptop som hade kommit. jag blev överlycklig och det klarnade till, haha. ska hämta den i eftermiddag och jag har längtat så, min laptop har inte vart fungerande på mer än ett halvår så skoldatorn har jag fått använda. men för ungefär en månad sen lämnade jag in min skoldator pga en spricka i skärmen efter att jag tappat den, jag fick då en lånedator under tiden men självklart funkar den inte. vill jag komma ut på internet och leta fakta till exempel (försöker låta lite smart bara, hehehe) så tar det minst en halvtimme. men nu ska jag åka till skolan, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0